wrinkenbrandt: Nu gick vi upp, vi kommer att vara kvar och denna s.k initierade källa/källor lär inte behöva redovisa för dem. Jag skriver 2001, tycker inte det finns ngn anledning att skruva tillbaka tiden när det gäller spekulationer. Zäta är, förblir och kommer alltid att vara en Tikare, precis på samma sätt som jag antar att Foppa förblir öviksbo.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skriver 2001, tycker inte det finns ngn anledning att skruva tillbaka tiden när det gäller spekulationer.
Zäta är, förblir och kommer alltid att vara en Tikare, precis på samma sätt som jag antar att Foppa förblir öviksbo.