Nike89.. tycker om dig när du är såååå positiv.. men kanske det är dags att vakna.. sundsvall i elitserien..dream on boy.. det är lika sannoligt som om moverare skulle få in en tackling på mig i supporter matchen,bli fred på jorden,att det finns liv på pluto,att jag skulle vinna en bil på bingolotto,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
tycker om dig när du är såååå positiv..
men kanske det är dags att vakna..
sundsvall i elitserien..dream on boy..
det är lika sannoligt som om moverare
skulle få in en tackling på mig i supporter
matchen,bli fred på jorden,att det finns liv på
pluto,att jag skulle vinna en bil på bingolotto,