Nike89.. har du sett BAMBI på hal is?? det är min taktik...in fort som fan,ta stöd på sarg kanten,jobba sakta upp till offensiva blå..sikta in mig på mål.ber SMOKEY skjuta på mig o då jävlar kommer inte moverare åt mig..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
har du sett BAMBI på hal is??
det är min taktik...in fort som fan,ta stöd
på sarg kanten,jobba sakta upp till offensiva
blå..sikta in mig på mål.ber SMOKEY skjuta på
mig o då jävlar kommer inte moverare åt mig..