Nike89.. nu ska du inte vara otrevlig emot en gamal man.. två skenor säger jag bara.. det är grejer det..det borde a-laget i ifsh prova..men det med att du sitter på läktaren o skriker jobba det är väl en vana?? med tanke på det lag du hejar på...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nu ska du inte vara otrevlig emot en gamal man..
två skenor säger jag bara.. det är grejer det..det
borde a-laget i ifsh prova..men det med att du sitter
på läktaren o skriker jobba det är väl en vana?? med tanke
på det lag du hejar på...