Zåsse klubban: även om man inte direkt kan lasta Rautio för nåt av målen så känns vår målvaktssituation problematisk. Sen Lander och Pettersson, hallå? Matchen har börjat.
{297}: Jag är också orolig för våra målvakter. Även im det är tidigt har ingen imponerat direkt. Stor risk att vi måste värva en bättre under säsongen om vi vill vara ett lag för den övre halvan vilket Pettersson säger att vi siktar på
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer