{7043}: tyckte att Stenkvist var bra mot Brynäs, men sen vettefan! Och han skulle ju ha en bra bössa! Eronen gillar jag, även Halloran! Och Erixon tycker jag har blivit den back som jag hoppades att han skulle vara ifjol!
Tom Topp: Vad säger vi om Lundin då? Kommer han till sin rätt ute på kanten eller bör han spela center? Tycker vi bör ha Lander, Hanzl, Andersson, Lundin som centrar. Möjligtvis i den ordningen också. Som några nämnt innan, Andersson ser ut att ha tagit något kliv. Men pratar vi rena offensiva kvaliteter så går Lundin före alla dagar dock.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer