BoyceBoyceBoyce: Jag kommer inte limma fast mig i vägen för denna fråga. Betyder det att jag inte låter dem bygga hur dem vill? Kom med argument istället varför du tycker taktiken är bra, så kan vi säkert ha en givande diskussion kring det.
Jo. Jag kritiserade det jättemycket. Självklart älskade jag finnkedjan som var fantastiska att se. Men skrev på forum och diskuterade med andra timråiter vad fan vi skulle med nya ”…otvonens” för säsong efter säsong, som inte alltid ens stannade hela säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo. Jag kritiserade det jättemycket. Självklart älskade jag finnkedjan som var fantastiska att se. Men skrev på forum och diskuterade med andra timråiter vad fan vi skulle med nya ”…otvonens” för säsong efter säsong, som inte alltid ens stannade hela säsongen.