Sputnik: Håller med. Freddan gjorde sitt bästa och det måste respekteras. Nu har TIK är en väldigt bra offensiv som blir intressant att följa. Många lag har dock laddat på.
{9682}: Anfall är bästa försvar! 🥸👍 Vi kommer ju bo i offensiv zon och fastnar vi i egen zon så drar vi en klassisk slagga till icing, skall det göras så skall det göras med övertygelse. Det vet ju du icingkungen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer