Då var det slut. Hur ska man summera matchen? Skulle säga slarvigt spel ifrån båda lagen, men Timrå var över hela matchen det bättre laget. Det positiva jag tar med mig ifrån denna drabbning är att försvarsspelet ser riktigt stabilt ut, bortsett ifrån första minuterna då Leksand gjorde mål. Den stora frågan är hur ska man klara av hålla sig ifrån hockeyn en vecka till?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer