Vad jag vet så är han kontraktslös och står utan klubb, han är 33 tror jag men chansen finns ju att han spelar i en lägre division för i SHL är han inte tillräckligt bra
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vad jag vet så är han kontraktslös och står utan klubb, han är 33 tror jag men chansen finns ju att han spelar i en lägre division för i SHL är han inte tillräckligt bra