Så drar serien äntligen igång. Vore skönt med ett gäng segrar i början då det är en del lag som inte fyllt sitt lag ännu och inte spelat ihop sig. Så lämnar vi ett gäng i botten direkt.
{9037}: Jag håller Frölunda som favoriter till guldet i år. Och att möta dom borta i en seriepremiär, inför en fullsatt hall!! Ja då får vi se om laget har skött försäsongsträningen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer