DenRöda: Vem mer än jag vill se powerhockey med Dahlen i spetsen i år? :) Gå på mål och skjut mycket. Det kommer att bli en grymt rolig säsong tror jag.
DenRöda: Såg det. Lägger in texten från aftonbladet plus här. "Timrå IK Har haft en smått bisarr silly season. Letar just nu efter en back. En som kan gå in på en högre plats i hierarkin. Men klubben saknar ekonomi för en toppback och måste sälja något innan man kan förstärka backsidan med något högoktanigt."
Jag gillar det! Helt rätt att leta en toppback istället för en breddback. Vem ska man sälja tycker ni? Alvarez? Om vi får in en toppback blir vi att räkna med ännu mer det förstår nog alla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer