En femstjärning kampinsats igår! Men spelmässigt är jag inte helt nöjd: * Vi släpper till alldeles för många klara målchanser * Vi drar på oss alldeles för många onödiga utvisningar
Märkligt beteende av Frölundabacken vid Wallis tackling.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men spelmässigt är jag inte helt nöjd:
* Vi släpper till alldeles för många klara målchanser
* Vi drar på oss alldeles för många onödiga utvisningar
Märkligt beteende av Frölundabacken vid Wallis tackling.