1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614987 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2374958

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag kommer ihåg vår vändning mot Luleå förra säsongen, var väl den matchen då arenan verkligen öppnades upp igen. Blygsamma 4400 (tror jag) på plats, men på alla stolar fanns de här röda t-shirtarna med texten ”Sida vid sida” utdelade, som de flesta satte på sig. Så inramningen blev magisk och trycket var grymt. Vore ju grymt om Timrå tryckt upp t-shirtar till torsdag också då det verkligen kommer bli fullsatt. En knallröd arena + tifo + fullsatt. Ge mig torsdag!
PS: Jag bär fortfarande t-shirten på vissa matcher och kommer göra det på torsdag också. Rekommenderar alla som har såna t-shirtar att använda dem om ni inte har Timråtröjor eller annat rött att sätta på er.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer