mikenomad: Samtidigt är det ju ingen panik för en enstaka match om Didde är borta. 5 backar plus Edfeldt bör inte vara nått problem. I värsta fall får vi köra en modern klassiker och låna nån back från nått lag i HA.
Detta med förutsättning att Kapanen är ute rejält på marknaden redan nu och söker back, vilket man är enligt Madhawk och Aftonbladet som man läst nyligt. Förhoppningsvis väntar Kapanem ut Camperna i NHL och ser vad det blir över på den hyllan.
Skulle Diddes skada visa sig vara en följetång så behövs ju 2 backar dock.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...