1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2375038

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vad baserar du det på? En fysisk spelare som 9 säsongerna innan förra har spelat som minst 47 matcher borde väl inte anses vara "skör så in i helvete"?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Det känns ju surt att han var borta hela förra säsongen och hinner bara spela en match jävel så är nåt på tok igen. Per Svensson har tagit mer stryk på två säsonger än vad Didde gjort på 9 säsonger. Skägget han borstar av sig skiten och sen kör på. Byt bort Didde. Han är snart skadad igen. Och vad har han åstadkommit egentligen mer än den där brytningen han gjorde i kvalet mot KHK?

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Vad jag bygger det på? Att han lätt går sönder såklart. Är han sönder nu igen så är det tragikomiskt

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...