RasmusVS: Lite torsdagshumor :) Tänk om dessa skulle spela i isladan innan matchen :) Blev inte rätt sorry och går ej att redigera. Tror inte att ni kan se bilden.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag hoppas också att tifot hyllar återvändarna, men jag tolkade ditt inlägg som att du visste något.
Vi får se några minuter innan 19 ikväll helt enkelt ;)