Tarasov: Precis som många andra satt jag och spekulerade i huruvida det var bra eller dåligt för oss att LHC torskade mot både Örebro och SAIK men sedan kom jag på mig med att det där är ju bara jävla "loser mentalitet" från förra säsongen.
Timrå IK 2022/23 torskar faan inte en fullsatt hemmapremiär mot Clüben, eller nåt annat jävla SHL lag för den delen heller.
Detta är den nya verkligheten... lika bra att jag vänjer mig med en satans massa framgångar och sånt skit
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå IK 2022/23 torskar faan inte en fullsatt hemmapremiär mot Clüben, eller nåt annat jävla SHL lag för den delen heller.
Detta är den nya verkligheten... lika bra att jag vänjer mig med en satans massa framgångar och sånt skit