Oliver: Energis och pigg det lilla han spelade. Bröt in på mål en gång som kunde resulterat i en kasse. Walli: Stark längs sargerna och robust kring linjerna. Men likt resten av alla anfallare försvann han en del. Erik: Tycker att han gjorde en lite sämre match igår faktiskt. Lite slarvigare passningar och hamnade lite snett i egen zon.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Oliver: Energis och pigg det lilla han spelade. Bröt in på mål en gång som kunde resulterat i en kasse.
Walli: Stark längs sargerna och robust kring linjerna. Men likt resten av alla anfallare försvann han en del.
Erik: Tycker att han gjorde en lite sämre match igår faktiskt. Lite slarvigare passningar och hamnade lite snett i egen zon.
Typ så.