Zäta75: Är dryga 50 själv 😁 Jag minns vad coolt det var att man fick gå ner för att komma till själva rinken.
Man ser ju på honom att det osar klasspelare runt Hanzl. Så klart en förlust på förhand. Men som du säger, vi lyckades ju vinna mot Frölunda utan honom. Matchen ska spelas först.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man ser ju på honom att det osar klasspelare runt Hanzl. Så klart en förlust på förhand. Men som du säger, vi lyckades ju vinna mot Frölunda utan honom. Matchen ska spelas först.