Dubbeld: Nån statistiknörd som kan förklara för mig varför vi enligt swehockeys statistik har gjort 2,88 mål/match? Jag får det till 3,00 jag, vad missar jag?
Nu börjar nedräkningen. Poäng idag är inte omöjligt, och skulle sitta otroligt gött när laget vänder hem för att på torsdag visa Nubben vilken lagmaskin han satt ihop.
Lakers och Dahlén är födda samma år. Finns mer kultur i den sistnämnda. Upp till kamp plastmaffian 🥰
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer