1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2378963

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Tycker verkligen att de ställ vi har nu är de bästa möjliga, gött att inte vara som alla andra.
Medelpadsskölden sitter så fint där den är.

Ett blått tredjeställ helt inspirerat av Medelpads TV-puckströjor vore pricken över i:et.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Trodde du var allvarlig men så läste jag ditt sista stycke om ett blått ställ och insåg att du driver. Blått ställ hahaha. Den var bra. Vi kanske kan klämma in Sundsvall nånstans också på det eftersom det är närmsta riktiga stad 😂

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Märkligt hur olika man kan tycka. Jag skäms över hur vårt klubbmärke misshandlas

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...