1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379014

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Jag vill också minnas något i den stilen.

Rättelse "light" på mitt tidigare inlägg: Alla som nu inte är färgblinda alt. lider av valfri annan ögonproblematik ser ju att den vita färgen visst finns i W/Ö-tröjorna. Nu var det inte det jag menade. Men för den som nu absolut vill missförstå mig ber jag om ursäkt. Vad jag menade var själva kombinationen rött och vitt. Den har inte funnits med i någon av varken W/Ö eller Fagerviks IF tröjor el. loggor.

(Fagerviks IF's logga)
Uppladdat:

500x0-screenshot20220927-100253google.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...