Pyrret: Inte för att kritisera, men man tycker att man läser varstans att Nubben är ute i olika arenor i sverige, senaste i Mora igår. Det var väl lite kritik från mitt håll att han inte gjorde lika många scoutingresor i Timrå, i allafall inte som folk uppmärksammade i allafall. Lite andra kravställningar från HV, eller bara jag som missat att Nubben faktiskt var flitig på scoutingresor i Timrå med?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...