1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2380193

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag ska gå på matchen med en HV:are ikväll.
Det är min sambo som har den dåliga smaken att vara från Småland🙈
Ska hem på lunchen och gömma hennes matchtröja😂
Jag lurade henne igår och sa att hon nog får se många HV-matcher framför då elpriserna är så höga där nere så ska de ska spela alla matcher i vår arena där vi har is kvar.
Tror hon gick på den.
Hon fick något mysko leende.
Men det har nog försvunnit ikväll😂😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Med en fru som är Modoit kan jag mkt väl sätta mig in i din situation. Hon har dock förmånen att få vakna bredvid min trygga arm varje morgon ❤️🤍
Uppladdat:

500x0-img20220929085645.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...