pingvin: Att ta två utvisningar i offensiva zonen är inte bra. Utvisningar tar man för att förhindra motståndarna att göra mål. Varför gör Timrå sådana idiotsaker och inte HV?
pingvin: 6-15 skott på mål och jag som tyckte att Timrå ägde den här perioden. Äntligen lite tunga anfall där man bibehåller trycket och kan byta in nya, fräscha spelare.
Sjukt roligt att se Wedin igen. Han kommer att bli sjukt nyttig i år.
Det där jävla tjatet om HVs pp fattade man ju skulle leda till att dom hängde några i pp. Snyggt assisterad av domarna. Jag må vara färgad men det är ju frustrerande att det går typ tio Timrå-utvisningar på en utvisning för motståndarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer