Dubbeld: Håller med om att de får spela runt för lätt i PP. Vi blir väldigt små i boxen - låter man motståndaren spela runt på tre höga spelare så kommer ju bra skottlägen förr eller senare.
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte