Ja herregut! Vicken tur vi har La Legga! Var ä vår ” Stars ” ?? Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium! Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm? Nu vänt än på att Bolage ska öppna! Trevlig helg å sug å Svälj 🥳
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Var ä vår ” Stars ” ??
Vi blev ju helt uppsnurr i vårt territorium!
Nä jövla uppryckning nu till imorgon nä Karlsta komm?
Nu vänt än på att Bolage ska öppna!
Trevlig helg å sug å Svälj 🥳