{9682}: hoppas det känns bra att vi i SHL, på en fredag eftermiddag kan känna att det är kul att engagera sig för vår klubb och dess läktarkultur medans du på samma fredag eftermiddag är inne och bligar på storebrors HS-sida och har åsikter om hur saker ser ut. Ni är på rätt väg i modo, tveka inte, fortsätt och löp den linan ut! Hepp!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...