Zäta75: känns alldels för mycket med 170-180k på dessa två spelare, runt kanske 100-120k totalt skulle jag kunna tro med tanke på deras senaste säsonger.
kaofl: Aldrig i livet. Är nog 200 k eller mer för båda. Sen kan säkert Laleggia ha tjänat 250 eller mer i Timrå. Men fortsätter publiktrycket som varit så kan vi nog landa en till innan November. Ser faktiskt ut att vara närmare 4000 sålda inför Rögle hemma på Lördag 👍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer