Rico01: Jag tror att 7-0 ger råg i ryggen och självförtroende oavsett att vi ändrar lite i truppen. Det är ju bara 2-3 spelare som ändras och de flesta är intakta.
Zäta75: Problemet är att det inte påverkar bara 2-3 spelare, det påverkar hela truppen när förändringar sker på samma sätt som skador stör när de inträffar. Skador kan man inget göra åt, de händer men ändringar i truppen som denna är självförvållad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer