Zäta75: Jag har sagt att jag tror på iallafall 4500. Att det såg knapert ut igår handlar nog mycket om att folk får löningen idag. Om det blir kring 4500-4800 så är det ju ändå en bra siffra mot Oskars en tisdag!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att det såg knapert ut igår handlar nog mycket om att folk får löningen idag. Om det blir kring 4500-4800 så är det ju ändå en bra siffra mot Oskars en tisdag!