Det ska bli riktigt intressant match. Brynäs har verkligen blandat och gett i säsongsinledningen. Vi kan väl hoppas att dom är inne i en liten svacka just nu!
Idag sitter jag bakom vårat bås. Är det någon som slackar så kommer dom höra det från mig. Skämt åsido. Kommer bli en skittuff match det här. Brynäs är starkare på att ta sig in i slottet än både Rögle och Oskarshamn. Vi slipper väl gubbrödin iallafall men dom tänker nog samma att dom eventuellt slipper Hanzl. Spännande match. Kommer blir en grötig sådan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer