bar mofftak: Brynäs har sedan Manner alltid spelat bortaplan spel hemma, måste vara tråkigt som supporter. Nu spelar de i och för sig borta idag men ändå
" Brynäs har sedan Manner alltid spelat bortaplansspel hemma, måste vara tråkigt som supporter. Nu spelar de i och för sig borta idag men ändå. "
Tyckte först Sputnik var lite hård med sin magiskt fyndiga spellista, men burskydden avlöstes endast av sargklet och icingpuckar. Jag förstår nästan att brynäsboken är som den är, tråkhockey V.59.3
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...