Berge: Oj här vänder det fort! Nu bevisar du ju hur genomskinlig du är när du gör exakt vad du skrev att du ALDRIG skulle göra i timråboken? ''Jag skulle aldrig gå in i Timrås bok och spöka. När det går dåligt ska man inte strö salt i såren. Det är liksom låg stil.''
Undra vem det är som har det där komplexet egentligen! Patetiskt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu bevisar du ju hur genomskinlig du är när du gör exakt vad du skrev att du ALDRIG skulle göra i timråboken?
''Jag skulle aldrig gå in i Timrås bok och spöka. När det går dåligt ska man inte strö salt i såren. Det är liksom låg stil.''
Undra vem det är som har det där komplexet egentligen! Patetiskt.