KniveN: Som vanligt i erpen tar bortaklacken över när de kommer i samlad trupp. Starkt jobbat av er timråiter som tog er hit, all respekt till er! Ni hördes.. Syns att vi båda har att jobba på defensiven (samtidigt som vi i brynäs måste förstärka offensivt..). Ni kommer gå långt i år!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Syns att vi båda har att jobba på defensiven (samtidigt som vi i brynäs måste förstärka offensivt..).
Ni kommer gå långt i år!
Tack för god match.