Dubbeld: Rättvist över 65 minuter, BIF var ordentligt påslagna och vi hade det bitvis jobbigt med tempo och intensitet. Några av de våra verkade extra tröga men jag väljer att lyfta det hag såg som positivt: - JayJay - Wedda. Bra tramp o självförtroende i takt med mål. - Lundins bästa match för säsongen, vann många sargkamper och lite kvickare in i forecheck. - Hartmann. Har nåt jack kvar till men betydligt bättre än de intetsägande matcherna förra veckan och lite mer vunna dueller. - Emil vann fler sargdueller idag än på hela säsongen tidigare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
- JayJay
- Wedda. Bra tramp o självförtroende i takt med mål.
- Lundins bästa match för säsongen, vann många sargkamper och lite kvickare in i forecheck.
- Hartmann. Har nåt jack kvar till men betydligt bättre än de intetsägande matcherna förra veckan och lite mer vunna dueller.
- Emil vann fler sargdueller idag än på hela säsongen tidigare.