Men menar bara mest att det var rätt skönt att det inte blev några mål i PP alls denna matchen. En helt rättvis jämn match helt enkelt. Därför jag tyckte det var konstigt att han tyckte det ”präglade matchen”
Sen att manner pratar mycket är ju dem som ställer frågornas fel🤷🏼♂️ 0 frågor till Ante men 4-5 frågor till Manner. Inget han kan göra något åt. Gäller ju att svara grundligt på frågorna så!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men menar bara mest att det var rätt skönt att det inte blev några mål i PP alls denna matchen. En helt rättvis jämn match helt enkelt. Därför jag tyckte det var konstigt att han tyckte det ”präglade matchen”
Sen att manner pratar mycket är ju dem som ställer frågornas fel🤷🏼♂️ 0 frågor till Ante men 4-5 frågor till Manner. Inget han kan göra något åt. Gäller ju att svara grundligt på frågorna så!