SaraS: Ja, vi får nog ställa in oss på att Eldebrink drar... Jag tyckte att det gick att läsa in "mellan raderna" på Nubbens uttalade om att "...det är ingen idé att ha kvar nån som inte vill vara kvar...", angående Eldebrinks kontraktsläge (1+1 med omförhandling senast 28/2 2003.
D.v.s. Eldebrink är formellt kontrakterad, men får gå utan tjafs om han känner att han inte vill stanna i Timrå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tyckte att det gick att läsa in "mellan raderna" på Nubbens uttalade om att "...det är ingen idé att ha kvar nån som inte vill vara kvar...", angående Eldebrinks kontraktsläge (1+1 med omförhandling senast 28/2 2003.
D.v.s. Eldebrink är formellt kontrakterad, men får gå utan tjafs om han känner att han inte vill stanna i Timrå.