Nu tror även jag att Eldebrink är förlorad till SSK!! Radioreportern frågar:
- Om du slutar i TIK blir det då SSK (Radioreportern).
- Ja, om jag slutar blir det troligen SSK. Men jag vill inte spekulera i det nu utan koncentrera mig på de sista matcherna (Eldebrink).
Min slutsats är:
Vill Eldebrink vara kvar skulle det redan vara klart och han skulle enkelt kunna svara ja på frågan om han vill stanna. Eldebrink gör det dock proffsigt och väntar med att meddela att han lämnar TIK. Oavsett vad han gör så har i a f jag förståelse så jag har inga bad feeleings för - en av de bästa backarna genom tiderna -.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- Om du slutar i TIK blir det då SSK (Radioreportern).
- Ja, om jag slutar blir det troligen SSK. Men jag vill inte spekulera i det nu utan koncentrera mig på de sista matcherna (Eldebrink).
Min slutsats är:
Vill Eldebrink vara kvar skulle det redan vara klart och han skulle enkelt kunna svara ja på frågan om han vill stanna. Eldebrink gör det dock proffsigt och väntar med att meddela att han lämnar TIK. Oavsett vad han gör så har i a f jag förståelse så jag har inga bad feeleings för - en av de bästa backarna genom tiderna -.