nu får det faan räcka!!! har man inte råd så har man inte.jag betvilar inte att sk inte försöker att få det så billigt som möjligt.nu blev priset som det blev,och det är bara att leva med det.själv så tycker inte jag att man ska klaga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har man inte råd så har man inte.jag betvilar inte att sk inte försöker att få det så billigt som möjligt.nu blev priset som det blev,och det är bara att leva med det.själv så tycker inte jag att man ska klaga.
mvh
77