Coachen: hmm..vad skall vi nu skylla på när det inte är någon bortasektion med massa tomma platser,,nä nu jäklar fyller vi hallen..det är en stor SKANDAL om det inte är 5500 på söndag..skämmes tamefaan
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hmm..vad skall vi nu skylla på när det inte är någon bortasektion med massa tomma platser,,nä nu jäklar fyller vi hallen..det är en stor SKANDAL om det inte är 5500 på söndag..skämmes tamefaan