BlackBay: Hur många av dessa hade sett matchen om det inte funnits någon TV-sändning? 3 av 10? 4 av 10? Allihopa hade knappast tagit sig till hallen. Istället för att klaga på hur TV-kanalerna snor folk från arenorna så kan man istället glädjas åt hur de ökar intresset för ishockeyn i Sverige som vårt kära Timrå är en stor del utav i dessa dagar.
I NHL har, vad jag förstått, BÅDE publiksiffror på arenorna OCH TV-tittarsiffrorna ökat. Allt går att sälja med mördande reklam...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur många av dessa hade sett matchen om det inte funnits någon TV-sändning? 3 av 10? 4 av 10? Allihopa hade knappast tagit sig till hallen. Istället för att klaga på hur TV-kanalerna snor folk från arenorna så kan man istället glädjas åt hur de ökar intresset för ishockeyn i Sverige som vårt kära Timrå är en stor del utav i dessa dagar.
I NHL har, vad jag förstått, BÅDE publiksiffror på arenorna OCH TV-tittarsiffrorna ökat. Allt går att sälja med mördande reklam...