Patrick: Alternativ 2 är ju om många TROR att det är slutsålt på en gång eftersom det är SM-semifinal men å andra sidan så står det ju i tidningar o på nätet hela tiden att det INTE är slutsålt så visst.... knepigt är det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alternativ 2 är ju om många TROR att det är slutsålt på en gång eftersom det är SM-semifinal men å andra sidan så står det ju i tidningar o på nätet hela tiden att det INTE är slutsålt så visst.... knepigt är det.