Coachen: Det är som vanligt ståfolket som sviker, de som skriker och gapar mest när ritningarna på nyhallen visades och det skulle bli färre ståplatser.
Nu tror jag att suget kommer framöver fredagen, detta måste bara upplevas live. Ståendes, sittandes eller ev. liggandes.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu tror jag att suget kommer framöver fredagen, detta måste bara upplevas live. Ståendes, sittandes eller ev. liggandes.