Kerstin_k: Puuh nu är man i bilen ut från parkeringen från Saab Arena, 2 poäng tar man alla dar i veckan när LHC "borde" fått med sig 3 poäng, Johansson ville annat, en av seriens om inte till och med DEN bästa målvakten just nu!
Känner spontant efter att ha sett spelet även från Läktarn att det nog börjar bli dags att splitta på Landerkedjan trots allt. Blev ännu mer uppenbart en kväll som denna då Lander inte riktigt hade den där sista punchen i offensiv zon, då är Emil och Dahlén alldeles för sköna och mjuka i spelet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känner spontant efter att ha sett spelet även från Läktarn att det nog börjar bli dags att splitta på Landerkedjan trots allt. Blev ännu mer uppenbart en kväll som denna då Lander inte riktigt hade den där sista punchen i offensiv zon, då är Emil och Dahlén alldeles för sköna och mjuka i spelet.