Tom Topp: å när fan ska vi börja plocka 3 poängare då?
AVGÅ ALLA?
Nej skämt åsido så är det kul att Wedda verkar kommit igång och att Ante äger OT... IGEN Snacka om att tekningsvinst vid nedsläpp i OT kommer att bli viktigt framöver
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
AVGÅ ALLA?
Nej skämt åsido så är det kul att Wedda verkar kommit igång och att Ante äger OT... IGEN
Snacka om att tekningsvinst vid nedsläpp i OT kommer att bli viktigt framöver