Modano: Enig på den. Kommentatorn påminner mig om någon av de tråkigaste SVT-hallåerna som man skådat under de senaste 50 åren.
Apropå matchbild och att vi inte tycker oss se det där lilla sista i Timrålaget i afton så kanske det till största del beror på kommundopade, tråkiga men också snortighta Väggsjö.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kommentatorn påminner mig om någon av de tråkigaste SVT-hallåerna som man skådat under de senaste 50 åren.
Apropå matchbild och att vi inte tycker oss se det där lilla sista i Timrålaget i afton så kanske det till största del beror på kommundopade, tråkiga men också snortighta Väggsjö.