Sista kommentaren för kvällen från Sargade gubben: Detta var s.k.i.t. För övrigt tycker jag att vi kollektivt bör sluta leta och hänga ut syndabockar så flitigt som vi gör, ok? Sheriffen o Walli kvällens Timråiter. Go natt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta var s.k.i.t.
För övrigt tycker jag att vi kollektivt bör sluta leta och hänga ut syndabockar så flitigt som vi gör, ok?
Sheriffen o Walli kvällens Timråiter. Go natt!