kaofl: ”livrädda att gå bort sig”, jag vet inte. Gör inte Växjö en helt perfekt bortamatch? Dom släpper till 2-3 riktigt farliga lägen på hela matchen, stänger ner Timrås stjärnor totalt och gör själva mål på ett friläge och på chanser där dom, till skillnad mot Timrå, har trafik på kassen.
Nä vi blir spelmässigt utskåpade. Igen. Målen kommer bara i lite annat tempo ikväll. 0-7 i målskillnad på två matcher. Vi klarar inte av Växjö, vi får vinna mot andra lag istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä vi blir spelmässigt utskåpade. Igen. Målen kommer bara i lite annat tempo ikväll. 0-7 i målskillnad på två matcher. Vi klarar inte av Växjö, vi får vinna mot andra lag istället.